onsdag den 26. december 2012

I am going to USA...

Om 3 dage tager jeg med familien til USA, nærmere bestemt Florida!! Vi skal fejre min farmors fødselsdag dernede, og ellers bare nyde livet. Jeg rejser med min mor, far, lillebror- og søster, min farmor og min onkel, tante og to fætre :) Det er efterhånden noget tid siden, vi har rejst med min onkels familie, så det bliver så super fedt!!

Derudover kan I jo nok også regne ud, at jeg skal holde nytår i varmen, og det er første gang, jeg ikke holder nytår i DK. Det bliver super sjovt men også lidt mærkeligt at skulle undvære veninderne på den festlige aften!!

Og så er det altså allerførste gang nogensinde at jeg skal til Amerika, og det er egentlig hovedoversagen til dette indlæg. Jeg er så mega spændt på om jeg elsker det kæmpe land, eller om det bliver en skuffelse, der ikke kan leve op til alle mine forventninger. Er faktisk en smule nervøs, for hvad nu hvis USA ikke lige er mig? Beslutningen er jo allerede taget, og jeg rejser afsted, om jeg kan lide det eller ej.

Men det skal nu nok gå, og jeg er da også rimeligt sikker på, at USA lige er noget for mig. Og ellers er jeg altid frisk på at få udfordret mine standpunkter :)

Jeg er lige for tiden så mega excited til at skulle afsted, men tænker da også over, at jeg ikke får den samme jul næste år. Lige nu er det dog mest peppernødderne, risengrøden og ris a la manden jeg ikke kan overskue at skulle tilbringe julen uden.

Håber i har haft et godt år 2012 og får et endnu bedre 2013 <3

Love fra mig... :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar