mandag den 9. juni 2014

GRADUATION...

Nånå, så har man da også været til amerikansk graduation… og hvor var det bare sjovt…

Ok så officielt var torsdag min sidste skoledag, men jeg skulle også i skole fredag, fordi vi havde en graduation-ceremoni i skolen. Det var rigtig mærkeligt at have sidste skoledag, og jeg følte mig slet ikke klar til det. På den ene side er det jo meget fedt ikke at skulle i skole mere, men på den anden side er det også rigtig trist, og jeg kommer til at savne det så meget. Hele mit år har jo været bygget op omkring skolen, og nu er jeg færdig, så jeg ved ikke helt, hvad jeg skal give mig til. Ok, det er løgn, jeg har faktisk ret så travlt, men jeg skal jo også sige farvel til en masse mennesker…

Fredag mødtes vi op på skolen og så havde vi en halvanden times lang Graduation Ceremony. Det var rigtig sjovt, en smule langtrukkent, men hvad fanden. Os udvekslingsstudenter blev også kaldt op og "hyldet", så det var da meget fedt :P Alle skolens elever var med, og det var ret så stort et øjeblik, men derfor også lidt trist.
Efter ceremonien tog vi på en bustur rundt omkring i området, hvor vi så en masse af de andre skoler, og deres elever hyldede os, jublede og klappede. Det var ret hyggeligt, men  jeg tror de andre elever nød det mere, fordi det faktisk var de skoler de havde gået på, som vi kørte forbi. For mig var det bare en masse skoler, som jeg aldrig havde set før. Efter tog vi tilbage på skolen, hvor der var gril for os seniore. Ok mad, ikke noget stort.
Jeg var hjemme omkring klokken 14:00, og havde et par timer til mig selv. Klokken 16:00 kom Hailey og Mari over, og så hyggede vi på mit værelse, indtil vi skulle afsted til den rigtige Graduation Ceremony klokken 18:00!
Den rigtige graduation var rigtig sjov, og ligesom man ser på film. Jeg tror dog det er noget større for alle de andre elever, siden de afslutter 12 års skolegang… For mig er det bare et år, men det har nu stadig været et langt og lærerigt år :D
Efter ceremonien tog vi ud på restaurant og spiste lækker mad… og jeg fik cheese cake. Advarer mor derhjemme- jeg er blevet altædende mor! Jeg spiser hvad der bliver serveret, og også gerne med høj fedtprocent ;) Haha nej, jeg skal nok holdes i kort snor, når jeg kommer hjem igen.
På bussen
Graduation om aftenen
Efter graduation :D
Lørdag skypede jeg med Farmor. Derudover tog jeg til en graduation fest hos en veninde- Katelynn, og derefter tog vi ud og shoppede i Washington Square… det mest fantastiske shopping center ever! Omkring klokken 17:00 tog vi til Portland, hvor vi mødtes op med Clo og Nate, og så brugte vi aftenen der. Super hyggelig men travl dag.

Katelynn and me
Portland <3 
Apple store i P-town
I går tog jeg i kirke for sidste gang, med lidt blandede følelser. Halvt glad fordi det godt kan være ret så kedeligt, og det bliver rart at have hele søndage for mig selv, men også trist fordi det er endnu et tegn på at jeg snart skal hjem. Og jeg har skam også nydt at være i kirke!
Derefter tog vi ud og spise (Jan, Joy, Amanda og jeg), på en super lækker restaurant med god mad. Efter frokost tog Jan, Amanda og jeg på en tur til Mt. Hood, et bjerg der ligger et par timer væk. Det var en super hyggelig tur, og rigtig fedt at få set det hele igen! Mt. Hood er simpelthen så smukt :D

Ungdomsgruppen i kirke
Kirken… lidt mere som et auditorium! 
Et utrolig charmerende billede af Mandy på restaurant!
Roadtrip
Vi fjoller

Det var virkelig koldt :I 
Mt. Hood

Næste uge bliver rigtig travl, men sådan er det jo, og det er også efter eget ønske. Jeg vil jo ikke side og hænge herhjemme, når jeg kun har en uge tilbage :D

Kulturforskel of the day: Var ude og shoppe den anden dag i et almindeligt supermarkede og de solgte sgu Century gear :D Gid vi havde så meget school-spirit i DK!


Vi ses jo ret så snart <3
-Anna

Ingen kommentarer:

Send en kommentar