onsdag den 3. juli 2013

VÆRTSFAMILIE

Som beskrevet i mit sidste indlæg har jeg endelig fået placering, skole og familie! Lad os starte fra en ende af...

Jeg skal bo i Oregon- en Nordvestlig stat der grænser op til Washington, Idaho, Nevada, Californien og Stillehavet. Jeg skal bo i byen Beaverton men omkring 90.000 indbyggere. Beaverton er en forstad til Oregons største by Porthland med ca. 500.000 indbyggere. Klimaet i Oregon er meget ligesom DK, men måske en smule varmere. Der er meget smukt natur og derudover flotte omgivelser.

Her kan i se hvor byen ligger!

Jeg skal gå på Century High School med omkring 1.500 elever, så det er en stor skole. Skolen er placeret ca. 6 mil fra mit hus, og jeg bliver kørt i skolebus hver morgen. Skolen virker god, og på deres hjemmeside kan man se de mange spændende aktiviteter og fag de tilbyder. Jeg glæder mig sindsygt til at starte der. Tror det bliver rigtig sjovt at møde nogle amerikanske unge!!

Det her billede viser skolen... og dens størrelse ;)

Jeg tror også skolen kalder sig Century Jaguar... og farverne er vidst blå og sort!!

Nå men nu til det allerbedste. Jeg skal bo hos en familien Godding. Familien består af mor Joy på 45 og søster Amanda på 13. Joy kan vidst godt lide at strikke og sy og sådan imens jeg har et indtryk af at Amanda godt kan lide dyr og derudover er meget aktiv. De virker super hyggelige og søde ud fra de få indtryk jeg har af dem, og jeg glæder mig ubeskriveligt til at lære dem at kende. De har også en schæfer hund der hedder Sasha.

Huset jeg skal bo i er lille og hyggeligt, men med rigeligt plads. Der er 3 værelser, et til os hver og derudover et badeværelse, to stuer (en af dem en spisestue), en garage og selvfølgelig et køkken. Jeg synes det virker som helt fine forhold, og jeg er meget tilfreds.

Jeg rejser på sommerferie om et par dage, og er væk i 2 uger, så jeg ved ikke hvor længe der går før vi snakkes ved, men det må tiden vel vise :D

See you
-Anna- Le moi <3


Ingen kommentarer:

Send en kommentar