lørdag den 9. februar 2013

I´m sooo excited...

Åååårh, hvor jeg dog glæder mig. Nu har jeg sendt min ansøgning afsted til Explorius, og den kommer forhåbentligt snart videre til USA. Men anyway, jeg har jo ikke så meget mere at ordne omkring mit ophold, eller i hvert fald for den nærmeste fremtid. Nå men nu læser jeg konstant blogs og går og tænker og glæder mig. Det bliver bare så mega vildt!!

Jeg synes bare det kommer tættere og tættere på, og når jeg tænker over det er seks måneder jo ingen tid overhovedet. Jeg glæder mig til at prøve alt det nye. At møde en ny familie, og forhåbentligt også få nye venner. Ny kultur og normer. Alt bliver så anderledes, og forhåbentligt så godt.

Men samtidig ligger der så mange store begivenheder imellem nu og afgang til USA. Jeg skal læse op til eksamerne til foråret, og ikke mindst igennem de mange skriftlige og mundtlige prøver. Jeg skal til Prag (Juhuuuu), og jeg skal holde en dejlig lang sommerferie. Jeg skal tage afsked med mine fantastiske klassekammerater gennem ti år, og senere mine venner og familie. Og jeg skal nyde mine sidste seks måneder i DK.

Mit forhold til mit ophold i USA er så mærkeligt og forvirrende lige for tiden. Jeg glæder mig af H til, men samtidig kan jeg ikke klare tanken om at skulle forlade min familie og mine venner. Det er så tæt på, men også så langt væk. Jeg er så nervøs, men jeg ved også at det hele nok skal gå. Jeg tænker på de mange der fortæller at det var det bedste år i deres liv, men der er jo også dem der aldrig helt falder til. Jeg stoler på at jeg nok skal klare det, men på den anden side ved jeg ikke om jeg er stærk nok. Åååårh jeg er så forvirret.

Men det skal nu nok gå. Jeg vil bare nyde mit halve år herhjemme, men så leve livet når jeg kommer til USA. Og så vil jeg støtte mig op af nogle dejlige quotes som passer perfekt til min situation!! <3








Vi snakkes ved når det er behøvet :)

See you-

Moi <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar