onsdag den 3. april 2013

Et skridt tættere på....

I dag fik jeg den dejlige nyhed, at min ansøgning (endelig) er accepteret i USA, og at de nu vil gå i gang med at finde en værtsfamilie til moi!! I am so excited.... Det er bare mega vildt at vide, at de nu kan ringe hvert minut og meddele, at jeg har fået familie :) Jeg har før haft sommerfugle i maven når mobilen ringede på et nummer jeg ikke kendte, men nu vil det da gå helt amok :D Anyway, jeg ville bare lige dele den dejlige nyhed med jer, og så ses vi næste gang der sker noget spændende!

Og btw. så har jeg fri fra skole på ubestemt tid pga. lockouten og jeg ved derfor heller ikke om der overhovedet kommer eksaminer for 9. klasserne i år :/ Men lad os nu se... Alt kan jo ske :)

See you soon
-Anna <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar