søndag den 1. juni 2014

Fart på- Prom Edition!

Jaaaa, endelig blev det min tur til at komme til prom, og det var så hyggeligt. Men lad os starte ved sidste weekend, for der er sket en del siden sidst.

Sidste lørdag var jeg til fødselsdag hos en veninde, og det var simpelthen så sjovt. Vi var der hele aftenen og lavede en masse sjove aktiviteter og selvfølgelig spiste vi massere af god mad. Vi havde lejrbål, zip-line, bordtennis, basketball og så brugte vi som altid en del til på at snakke :D

Søndag blev Amanda baptist (døbt), hvilket er noget anderledes herovre, men hun holdt en lille tale, blev dyppet i et lille badekar, og så var det det. Hun gjorde det dog super godt, og det var sjovt at se. Derefter, søndag til tirsdag var jeg i Great Wolf Lodge, som er et vandland lidt ligesom Lalandia, men selvfølgelig ikke lige så sejt. Jeg var afsted med Amanda og en familie som Joy og Amanda kender rigtig godt, og det var rigtig sjawt, men var også klar til at komme hjem tirsdag eftermiddag. Ja, vandrutchebaner er sjove, men der er grænser ;)
Amanda imens hun holder tale. 
Sidney og Moi
Great Wolf Lodge i Washington
Det var super hyggeligt indenfor
Og de havde en pejs… så er jeg tilfreds <3
Torsdag havde vi vores sidste udvekslings-møde som var rigtig hyggeligt. Det var mexikansk gril, virkelig lækker mad og fantastisk vejr, som de jo har nok af her i Oregon. Jeg havde købt en t-shirt som jeg fik dem allesammen til at skrive på, og som også skal med i skole, så de kan sætte deres præg på den. Anyway, det var en hyggelig aften. Efter det sluttede ved 21:00-tiden var vi en gruppe som tog hjem til Pedro og Ice, og sagde farvel til Pedro, som tog hjem dagen efter. Trist, men jeg må jo hellere blive vandt til at sige farvel :(
Miriam, Remi, Aurora, Ice, Dina og Anja <3

Hygge, hygge og atter hygge

Pedro optræder på guitar :P

Og endelig…. Lørdag/  i går var det endelig min tur til at skulle til Prom, og det var så sjovt. Os piger mødtes tideligt så vi kunne gøre os klar sammen, og klokken 16:30 kom drengene og så tog vi afsted. Først stoppede vi ved et mormonsk tempel for at tage billeder, og så tog vi videre ud og spise. Rigtig lækker mad, og hyggeligt selskab <3 Klokken 20:00 startede Prom, og det var så sjovt. Jeg fik snakket med en masse mennesker, danset som sindsygt og nød aftenen i fulde drag. Desværre sluttede det allerede klokken 23:00, men så tog vi ud og spiste dessert, og så tog jeg pigerne med hjem til mig, hvor vi havde en hyggelig sleep-over :D
Nathan og jeg :D
Kaitlynn, Bank, Clo, Malaki, Maribel, Brian, mig og Nathan!
Foran restauranten hvor vi spiste!
Me and my boys <3 
Ladies :D
The ladies...
Til Prom :D
Det var rigtig sjovt at opleve, men trist at det allerede er overstået. Jeg rejser fra Oregon om kun 2 uger, og kan slet ikke holde tanken ud! Det er så trist at have brugt ti måneder på at etablere et liv, du nu elsker og så at skulle rejse fra det alt sammen. Men det er jo en del af det, og jeg er bare så taknemmelig, for de 10 måneder jeg har haft herovre :)

Kulturforskel of the day: Jeg har muligvis nævnt den her før, men de har en form for dans, som er rigtig populær, kaldet grinding… Det går mest af alt ud på at pigen gnider sin numse i drengens skridt imens det lader som om de danser. Så ja, det er desværre rigtig populært til high-school fester -.-

Vi ses nok et par gange mere på bloggen, før jeg kommer hjem… <3
Love Anna

Ingen kommentarer:

Send en kommentar