onsdag den 10. oktober 2012

Explorius det blev!!

Som overskriften så smukt hentyder til, blev det i sidste ende Explorius, jeg valgte at rejse med. Og jeg troede, at det var det sværeste valg, jeg ville komme til at tage igennem hele forløbet men...

Så skulle jeg udfylde en slags indmeldings blanket, hvor jeg skulle vælge, hvor jeg ville hen i USA!! Og selvom jeg altid har ment, at jeg ved så meget om USA, så fandt jeg hurtigt ud af, at jeg tog fejl. Damn jeg var på bar bund, og jeg havde ingen ide om, hvor jeg ville hen. Det blev diskutterer meget over middagsbordet, og efter nogle dages overvejelse, besluttede jeg, at jeg ikke ville tage stilling til det, men i stedet fokusere på at få den perfekte værtsfamilie og så være fuldstændig åben over for, hvor jeg bliver bosat.

Så nu har jeg tilmeldt mig programmet, og jer er 100% sikker på at komme afsted!! :D Jeg modtog en mail fra Kathrine fra Explorius igår, og hun siger, at de vil sende ansøgningspapir'ene i slut oktober, så det glææder jeg mig til.

Indtil da tror jeg faktisk at processen kommer til at stå stille. Wow, det bliver mærkeligt ikke at bruge alt sin tid på at arrangere det her!!

Vi ses <3

Anna


Ingen kommentarer:

Send en kommentar