onsdag den 3. oktober 2012

Så skal der vælges...

Jeg har efterhånden været til 3 interviews, og ærlig talt tror jeg ikke det bliver til flere. I slutningen af august var jeg til et interview med EF- Education First, men for det første fik jeg ikke det bedste indtryk, og for det andet har jeg også hørt fra andre, at de mest gør det for pengene.

Derfor skal det jo ikke være dem! 

Nå men siden da har jeg også været til interviews med My Education og Explorius!! Jeg har fået begge organisationer anbefalet, og jeg synes også de begge virker sååå gode, så jeg er mega i tvivl. Men jo hurtigere jeg beslutter mig, des bedre så jeg må bare være hård i min beslutning, og så stole på at jeg træffer det rigtige valg :D

Jeg hælder nok mest til Explorius, da de har introtur hvor man lige for lov til at møde andre udvekslingsstudenter og så fordi, at de garanterer, at man kommer afsted lige meget hvad, når man først har alt papirarbejdet på plads!!


Her er nogle af de forskellige organisationer :)
Hos mange andre berauer (deriblandt My Education) kan man risikkere ikke at komme afsted, hvis de ikke kan finde en værtsfamilie. OG DET MÅ IKKE SKE!! 

Men jeg er som sagt stadig i tvivl....

I hører nok fra mig når jeg ved hvad jeg gør :D

-Anna <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar