onsdag den 3. juli 2013

The BIG News...

Dear everyone

Jeg ved ikke, om I kan huske det, men sidst jeg skrev, skrev jeg, at jeg håbede næste gang ville omhandle en værtsfamilie. At jeg endelig ville kunne fortælle jer hvor i USA, jeg endte henne...

I dag var jeg på den amerikanske ambassade, og det var egentligt det, jeg havde forestillet mig mit indlæg skulle handle om. Det gik super godt og nemt, og jeg mødte og en anden explorius elev ved navn Sebastian, som jeg brugte ventetiden på at snakke med. Han var super sød, og jeg var lettet over hvor hurtigt og nemt alt gik. Ingen forvirring overhoved (eller måske en smule, men det er svært at undgå med mig).

Nå men anyway... Da jeg kom hjem tullede jeg bare rundt, løb en tur og hyggede mig på værelset. Og som jeg havde glemt alt om presset over ikke at have værtsfamilie ringede telefonen. Jeg greb den hurtigt og spottede at det var "Ukendt nummer", men jeg lagde ikke noget stort i det, eftersom reklamefolk ofte ringer mig op. Da jeg tog den og hørte: "Hej Anna, det er Anita fra Explorius", i den anden ende blev jeg lidt mere spændt, men ville samtidig ikke lægge for meget i det. Men så sagde hun: "Jeg har gode nyheder. Vi har en placering til dig", og så vidste jeg at endelig, endelig, ENDELIG havde jeg fået familie!!!

Og Gud hvor det føles helt igennem fantastisk. Jeg har ventet på det opkald, i hvad der føles som en evighed, og nu synes jeg endelig, jeg kan slappe af og bare glæde mig. Jeg vil rigtig gerne fortælle om familien og placeringen, men jeg gør det i det næste indlæg, så det hele ikke bliver så rodet og blandet sammen :D

Lykkelige hilsner
-Annaaaa <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar