lørdag den 24. maj 2014

En måned tilbage….

Eller ja, faktisk mindre end en måned. Det er vildt! Lige nu går mit liv så hurtigt, og jeg kan slet ikke følge med. De sidste par uger er gået med yoga og zumba samt massere af løb. Jaja jeg holder mig sporty nok… bikini season coming up ;) Derudover har jeg haft massere af hyggelige skype-sessions med Leora (surprise) og jeg har været til pool-party hos en veninde. Jeg har også hængt ud med en masse søde tøser og hygget maks. Mari sidste tirsdag, Anastasia søndag, Anja tirsdag og Kealeen i torsdags. Jeg elsker at gå ud med veninder og hygge på den måde <3 Denne uge var JagPaluza på skolen hvilket er en form for spirit week. Mandag var der en halvanden times forsamling på skolen hvor skolen overrakte awards til nogle af eleverne, og jeg hapsede da lige en for min indsats i Modern US History :P Derudover fik vi tidlig fri fra skole i går så vi kunne gå rundt på skolen hvor der var en masse sjove aktiviteter. Og så har vejret da bare været fuldstændig fantastisk, så det hjælper også på det. 
Hvis ikke I fornemmer det har det altså rigtig dejligt lige nu :D
Ugen der gik… :D
Men min hjemkonst kommer desværre og heldigvis også tættere og tættere på. Ok, så her kommer lidt praktisk info, til jer som er intresserede. 

For det første slutter min skole den 12 juni, og derefter har jeg tre travle dage i Oregon. Den 14. har vi en afskeds/ graduation fest hvor vi har inviterede en masse mennesker til at komme forbi for at sige tillykke og farvel. Den 15. juni er det Joy's graduation om eftermiddagen, og så smutter vi til lufthavnen med mig, for at sende mig til Washington DC. Mit fly letter klokken 23:00 om aftenen. Derefter flyver jeg til Boston og så til DC, hvor jeg har en dag eller to med sightseeing og sjov. 

Med hensyn til hvornår jeg er hjemme i Danmark igen, flyver jeg fra New Ark lufthavn den 18. juni, mellemlander i London og lander i CPH-lufthavn klokken 15:50 den 19. juni. Aaaargh, kan slet ikke forstå jeg er hjemme så snart.
Det er mærkeligt. Hele året har jeg længtes efter at se dem derhjemme igen, og især familien har jeg savnet rigtig meget. Men som det er lige nu, føler jeg ikke det behøver at være så snart. Jeg har brugt 10 måneder på at forme det her nye, fantastiske liv, og så er det hjem til lille Danmark igen. Jeg føler ikke på samme måde, som jeg tidligere har følt, at jeg har brug for at se min familie så snart. Ikke misforstå mig. Jeg elsker dem skam stadig lige så meget, hvis ikke mere, men jeg er blevet mere uafhængig og føler sagtens, jeg kan klare mig på egen hånd. Jeg har ikke det samme savn mere, måske fordi jeg ved det er så snart. 
Men da skal da nok blive fantastisk at se dem allesammen igen, og sommerferie er heller ikke helt skidt.

Derudover er jeg også blevet optaget på Ordrup Gymnasium næste år, hvilket jeg er rigtig spændt på. Det skal nok blive 3 rigtig sjove år. Mange andre udvekslingsstudenter fortsætter på den samme skole når de kommer hjem, men jeg er rigtig glad for at jeg får en ny start. 

Kulturforskel of the day: I går fik jeg klippet hit hår for første gang i et års tid (ja, det var ganske tiltrængt), og det kostede 15 dollars (75 dk)…Ååååh, hvor vil jeg savne amerikanske priser :D

Vi ses snart igen <3
-Anna

Ingen kommentarer:

Send en kommentar