mandag den 20. januar 2014

Hverdagen

Lige nu går livet bare hurtigere end man kan forestille sig, og jeg har da også svært ved at følge med. Men så længe jeg sørger for at nyde det, og det gør jeg i den grad, så er det jo ikke så slemt.

Jeg har haft en rigtig hyggelig uge med mange sjove planer. Jeg har godt gang i lacrosse træning og hygge med venner og veninder. Derudover havde jeg en danseoptrædelse torsdag i min danseklasse, som gik super godt. Jeg var så glad efter jeg havde optrådt og lært de andre elever noget af dansen. De var allesammen så søde og komplimenterede min optræden, dans og min måde at lære på. Det føltes bare så fedt med alt den opbakning.

Fredag tog jeg hjem til Nathan sammen med Clo og Nate, hvor vi lavede mad og hyggede. Nathan er faktisk den der er bedst til at lave mad, og han sætter bare Clo og mig til arbejde, så det er meget sjovt. Jeg nyder altid at være i køkkenet med ham for han er virkelig en god kok. Senere kan et par drenge Bank (Thailand) og Daniel (Mexico) over, og vi spiste og havde en super hyggelig aften.

Lørdag skypede jeg med Conrad i et par timer hvilket var rigtig sjovt. Dejligt at kunne følge med i hvad der sker derhjemme. Til frokost tog ud og spiste sushi med en ven fra Brazilien (Pedro) og vi havde det super hyggeligt. Senere kom Leora over og vi hyggede et par timer med tøsesnak og ja… tøsesnak. Det er vel mest det vi laver, men det bliver heller ikke meget bedre end det ;)

Søndag var det (MEGET) tidligt op, eftersom jeg skulle skype med familien klokken seks!!! Men det var nu dejligt at få snakket med dem igen <3 Derefter tog vi til kirke ved en 8-tiden. Efter kirke tog vi direkte ud og spise lækker kinesisk mad til frokost. Vi besluttede at det var tid til en sjov lille oplevelse så vi tog ud og spillede lasertag hvilket var super sjovt. Derefter handlede vi og endelig omkring klokken 16:30 var jeg hjemme efter en lang dag. Maribel kom over og omkring klokken seks tog vi sammen med Leora over til Clos hus hvor vi havde en sleep-over. Vi hyggede og fik snakket men jeg tror vi alle var lidt trætte. 

I dag havde vi allesammen fri fordi det er Martin Luther King's Day… har ingen ide om hvad vi fejrer… Men jeg har været ude og shoppe sammen med Maribel, Clo, Leora, Bank, Nathan og Daniel. Os piger skulle finde kjoler til Winter Formal hvilket er næste weekend. Vi fant allesammen helt fantastiske kjoler, og jeg kan slet ikke vente til, at jeg får lov til at have mit nye smukke outfit på. Det bliver så sjovt at feste med alle vennerne igen <3 
Jeg kom hjem omkring klokken seks og å har jeg endelig fået lavet de lektier jeg har udskudt hele weekenden, så det er jo meget rart. Nu skal jeg se om jeg kan komme tideligt i seng, så jeg er nogenlunde frisk til næste uge. 

Kulturforskel of the day: Jeg synes folk er noget mere parnoide herovre… og det gælder stort set alt. En smule sne og vi bliver hjemme fra skole. En stoppet næse og vi hælder medicin i os selv. Og så videre og så videre… :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar