lørdag den 25. januar 2014

Stooop, det går for hurtigt!

Ja, som overskriften beskriver, går det altså alt for hurtigt lige nu. I dag er det præcis 5 måneder siden jeg forlod DK, og jeg er altså ikke klar til at forlade Oregon om tilsvarende antal måneder. Jeg synes bare det går alt for hurtigt lige nu, og jeg har slet ikke lyst til at tage hjem. Men jeg har jo også lidt tid igen ;) Jeg tror mere, det er fordi en af mine bedste veninder Leora snart tager hjem. Helt præcis mandag den 3. februar. Åååh, jeg kan slet ikke holde tanken ud, men det er ikke fordi jeg frygter at vi ikke kan holde kontakten ved lige. Jeg tror bare det bliver rigtig hårdt at skulle undvære hende hver dag. Men jeg planlægger at tage til Schweiz og besøge hende til sommer, så jeg ved jeg nok skal få hende at se mange gange endnu. 

Den sidste uge har været forrygende. Mandag havde vi fri, og jeg tog ud og shoppede med en gruppe venner. Vi fandt nogle rigtig fine kjoler til Winter Formal, som er i dag. Det var vildt hyggeligt, og jeg er bare så glad for min kjole, men i må vendte med at se den til efter i aften.

En af de mange kjoler jeg prøvede...

Og Leora prøvede også en del :)

Vi spiste lææækker frokost. 

Bank og Clo <3

Mig og Daniel… smuk kvalitet, ikke sandt?

Nathan, Maribel og moi :D
De fire dage i skole har været travle, men jeg nyder dem da også. Jeg har været til lacrosse træning hver dag efter skole, men jeg er stadig ikke helt sikker på at jeg vil fortsætte når den officielle sæson begynder. Men det må jeg jo finde ud af med mig selv. Derudover har vi finals i næste uge, så vi har haft travlt med forberedelser til dem i de forskellige fag. I Danmark ville jeg nok stresse lidt ud over det, men herovre tager jeg det stille og roligt… det går jo nok. Jeg tror ikke det bliver så svært, og jeg tager dem heller ikke alt for seriøst. Lige nu har jeg rene A's, så jeg kan nok godt slappe lidt af, og nyde min sidste til med Leo, i stedet for at flippe ud pga. eksaminer. 

I går tog jeg hjem til Leora og hyggede efter skole. Derefter kom Anja fra Norge over, og vi fik snakket en hel del. Lige nu er der en del flytten rundt med de forskellige udvekslingsstudenter, og Anja har lige forladt sin familie, så nu bor hun med hendes cordinator. I stedet flyttede hendes ven ind hos hendes gamle familie, fordi han også mangler værtsfamilie. Han boede hos vores cordinator indtil de kunne finde en ny familie, men han kunne ikke bo ved familien på samme tid som Anja, så han blev nødt til at finde et nyt sted, hvilket så blev Anja's gamle værtsfamilie. Det er altsammen lidt rodet, men jeg tror nok det skal blive fint. Jeg er hende den nemme, som ikke en eneste gang har haft en klage eller problem. Det er jo også meget fedt :D

Et billede fra vores hyggelige tøseaften. Mig, Anja og Leora <3
I dag skal vi en stor gruppe venner til Winter Formal, så det glæder jeg mig super meget til. Det bliver nok rigtig sjovt, og vi skal bare hygge og max. 

Jeg håber I har det godt derhjemme, og så ses vi jo snart. Måske endda lidt for snart ;( Haha ha' det godt indtil næste uge <3

-Anna 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar