fredag den 13. december 2013

Ugen der gik… langsomt!

Aaargh det føles som om den sidste uge har været noget så lang!! Men jeg tror nu også mest af alt det var fordi jeg ikke fik slappet af og "ladet op" sidste weekend. Det var bare fuld knald på, og ikke tid til afslapning. Men forhåbentlig bliver denne weekend lidt anderledes. Og hvis ikke så skal jeg jo bare overleve 5 dage, og så står den på 2 ugers ferie, jul, nytår og Hawaii!! Så der er en del at se frem til :D

Søndag stod den på kirke, counsiling med min familie, hvor vi får snakket om lidt af hvert. Derefter kom Maribel over, og så fik vi øvet en præsentation, som jeg hjalp hende med i en af hendes fag. Det var ret sjovt, og vi hyggede os. Resten af søndagen gik med praktisk og sådan lidt af hvert.

Ugen gik med lidt af hvert. Dagene går hurtigt med skole fra 8:30 til 15:30, og så er jeg ikke hjemme før 16:00. Derefter er der lektier, madlavning og spise, i bad, rengørring osv. Men jeg nyder det nu alligevel!

Onsdag kom Hailey og Maribel med mig hjem efter skole, og da vi nåede til hoveddøren var der søreme en pakke. Wow, hvor blev jeg overdrevet glad… Jeg tror virkelig ikke I kan forestille jer hvor meget det betyder at få noget hjemmeligt og bekendt, når man er så langt væk hjemmefra. 

Yaaaay… Det bliver ikke meget mere dansk (hvilket er perfektion)!!
Jeg har lovet mig selv at holde mig fra slik og søde sager indtil den 24. men så skal der også guffes konfekt og pebernødder!! Derudover var der lidt julegaver, kort, skrabekalender og andre ting og sager!

Torsdag var jeg til en lacrosse træning, hvilket var rigtig sjovt, så nu må jeg finde ud af om det er det jeg starter på i januar. Det kunne meget vel være. Efter det tog jeg hen til kirken og så en julekoncert hvor Amanda spillede en sang, og en masse andre elever optrådte i kor og bandt, så det var også hyggeligt. 

I dag (fredag) har været rimelig rolig. Jeg kom hjem og brugte en helvedes masse tid på at gøre køkken rent, men nu er det også en hel del pænere! Så må vi jo se hvor længe det holder ;) Derefter lavede jeg risengrød,og det brændte som sædvanlig på… Jeg ved ikke lige helt hvad det er der går galt! Nånå, men Amanda og Joy er ikke hjemme, så jeg har huset for mig selv, hvilket jo er meget lækkert. Ellers står weekenden på praktisk, exchange get-together og forhåbentlig afslapning. 

Kultur forskel of the day: Grødris er ikke noget de har herovre, så det skal sendes fra Danmark… Men risengrød er det da også værd :D

-Vi ses i næste uge 
        Anna 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar