lørdag den 1. februar 2014

Winter Formal and Finals

Uuuuh der har været en del at se til den sidste uge. Sidste Lørdag havde vi Winter Formal på min skole, hvilket var super sjovt. Jeg tog afsted med en stor gruppe venner, og jeg tror vi var 12 mennesker. De andre tog ud og spise før, men jeg holdt Amandas 14 års fødselsdag. Derefter tog vi allesammen hen til "festen". Der var ikke så mange mennesker, men jeg havde det nu super sjovt alligevel. Og jeg nyder altid at hænge ud med dem allesammen. Efter det sluttede tog vi på restaurant igen og spiste morgenmad… sådan gør man åbentbart her! Og efter det havde vi så en sleepover hos Leo :)

Pedro og mig

Leo og mig (med vores klassiske pose)

Fra venstre: Maribel, Clo, Leo og mig

Et gruppebillede med halvdelen af vores gruppe :D

Søndag hang vi ud og slappede af. Hen på eftermiddagen tog vi til Nathans og hyggede. Rigtig dejlig afslappet søndag, lige som den er bedst. Derefter tog jeg hjem og lavede lektier og læste op til finals. Finals er lidt ligesom midtvejseksaminer. Jeg behøver dog ikke være vildt stresset over dem, for jeg har gode karakterer og de betyder jo ikke noget for mig. Så det er meget lækkert.

Ugen gik med finals hvilket som sagt var rimeligt afslappet. Jeg har haft fri både torsdag og fredag fordi vi er midtvejs imellem de to semestre. Derudover har jeg også droppet lacrosse, for jeg var egentlig ikke så glad for det. I stedet vil jeg se om jeg kan finde en dramaklub jeg kan joine. 

Torsdag morgen tog jeg over til Leo. Hun rejser hjem mandag, så jeg nyder virkelig alt den tid med hende jeg kan. Jeg var der til omkring frokost, og så tog jeg hjem. Derefter brugte jeg hele eftermiddagen på at læse The Hunger Games- Catching Fire. Er virkelig blevet fanget af den bog. Senere på dagen tog jeg med Leo over til Maribel, og der havde vi så sleepover, endnu en gang ;) 

I går var vi hos Maribel hele dagen, hvor vi hyggede og snakkede… Ja det er vel det vi gør det meste af tiden. Halv seks kom Mom og Mandy og hentede os og så tog vi hjem. Leora skulle ud og hente hendes mor i lufthavnen, hvilket jo var vildt spændende. Hun har ikke set hende i 6 måneder, så det er altså ret stort. Jeg tog hjem og havde en hyggelig aften med Mom og Mandy. I dag skal jeg til Portland med Leo, hendes mor og nogle andre venner, så det glæder jeg mig virkelig til :D

Kulturforskel of the day: Afstande virker ikke så store herovre, selvom de er. Hvis noget er en times kørsel væk, er det næsten tæt på…. de er nok bare mere vandt til længere afstande.

Alt er i hvert fald godt, og jeg nyder de sidste dage med Leo <3
See you soon
-Anna

Ingen kommentarer:

Send en kommentar