søndag den 9. februar 2014

Livet uden Leo

Ååååh nu er Leora taget hjem… og det er altså ret så hårdt. Hvem skal jeg ringe til hver aften nu?

Sidste søndag holdte hun en afskedsfest for venner og familie. Jeg mødte op hos hende omkring klokken tre, og så hyggede vi bare. Der var også SuperBowl den dag, men som de fleste nok ved, er det ikke det der ophidser mig mest. Så vi lod drengene tilbage i stuen og gik en tur med hendes mor og veninde og vidste dem området. Vi tog dem hen til skolen, og det var virkelig sjovt at vise nogen andre rundt omkring, og forklare om sin hverdag. Selv da natten faldt på, blev vi ved hendes side, og vi havde en hyggelig, men følelsesmæssig aften/nat. Det er jo ikke helt nemt at sige farvel til en af sine bedste veninder…
Aftenen inden Leo tog hjem <3
Mandag skulle vi op tidligt, og så tog vi afsted til lufthavnen, hvorfra Leora skulle sendes afsted. Det var rigtig trist i lufthavnen, og både Leora, Nathan og jeg græd, for vi bliver jo så tætte herovre. Jeg ved at det ikke er fordi vi ikke får hinanden at se igen, men det er stadig mærkeligt når jeg er vandt til at se og snakke med hende hver dag. Nu går der en seks måneder indtil jeg får hende og se igen. 
Efter en rørernde afsked tog vi tilbage, og så stod den på skole. Det var en rigtig mærkelig følelse at gå rundt på skolen, når man ved hun ikke er der, men jeg er efterhånden blevet vandt til det. Efter skole hang jeg ud med Nathan og det var rigtig dejligt at få snakket lidt.
På vej til lufthavnen med Nathan og Daryl
Vanisha (Leora's veninde fra Schweiz) og Leo i toget på vej til lufthavnen
I lufthavnen inden Leo tog afsted <3
Ugen gik hurtigt, især fordi at vi torsdag blev sendt hjem fra skole pga sne. Amerikanerne flipper jo helt ud så snart det begynder at sne, og der er næsten ingen biler på vejene. Vi blev alle sendt hjem torsdag omkring frokost, så snart det blev opdaget at sneen blev på jorden. Fredag havde vi også fri fra skole, så det var jo bare lækkert med en ekstra fridag. For en gangs skyld havde jeg en rigtig hjemme-dag uden nogen planer, og selvom jeg var på grænsen til at kede mig, nød jeg det helt vildt.

Hygge på skolebussen med Hailey :D


Lørdag og søndag har jeg brugt sammen med Nathan og Clo. Vi fik tiden til at gå med, madlavning, massere af snak, sang, restaurantbesøg, film og hygge. Vi sov hos Clo fra lørdag til søndag, hvilket også var rigtig hyggeligt. Dejligt endelig at få lov til at bruge lidt tid med vennerne, for det havde jeg jo brug for. Jeg kan meddele at jeg er blevet noget mere social siden jeg kom herover, og en hel dag uden et par planer, kan være en stor udfordring. 
Nathan er godt i gang med madlavning!
I morgen er der fri fra skole igen, så det er jo bare endnu en grund til lykke fra min side :D

Kulturforskel of the day: Ret aktuelt har jeg denne gang valgt at bringe op, hvor meget folk flipper ud, hver gang sneen falder. Skoler, arbejdspladser, offentlige institutioner osv lukker og folk tager på storshopping som om tredje verdenskrig var om hjørnet. Åååh hvor kan det være kilde til stor irritation for en dansker der er vandt til lidt mindre drama :P

See you soon -Anna

Ingen kommentarer:

Send en kommentar