torsdag den 20. februar 2014

Valentines

Ååh hvor er livet godt lige for tiden. Det går simpelthen bare så godt. Jeg er ved at være vandt til at undvære Leo, og jeg er da også blevet tættere med mange af mine andre venner. Derudover prøver jeg også på at skabe mange nye relationer til andre mennesker, som jeg gerne vil lære at kende bedre. Jeg nyder virkelig hvert minut og selv skolen er sjov.

Min uge var sjov med massere af hyggelige planer. Jeg var en tur i biffen med Nathan og Clo, jeg hang ud med nogle veninder og jeg hyggede herhjemme. Derudover fejrede jeg Valentins Dag med en rigtig hyggelig tøseaften herhjemme. Jeg inviterede Clo og Maribel over og så holdt vi en dejlig sleepover med is, romantiske film og massere af tøsesnak. 

Valentins Dag var jo en super stor ting herovre, og det var rigtig sjovt at opleve. Vi havde en assembly på skolen og ellers var der bare massere af kærlighed over det hele. Det var rigtig hyggeligt, og jeg havde så sjov en dag.

Lørdag tog jeg en tur til Portland. Først tilbragte jeg et par timer downtown alene. Jeg fandt en hyggelig kaffebar hvor jeg hang ud og læste, hvilket var utrolig hyggeligt. 

Derefter mødtes jeg med gruppen af uvekslingsstudenter. Først spiste vi på en hyggelig restaurant og der tilbragte vi et par timer. Jeg fik snakket med mange af mine dejlige venner, og det var simpelthen bare så hyggelig. Derefter tog vi hen til et sted hvor vi kunne spille minigolf "in the dark". Det var super sjovt, og det er simpelthen bare utrolig hvor godt jeg har det med de andre udvekslingsstudenter. De er bare allesammen så søde og selv dem jeg ikke har snakket så meget med før, har jeg det bare så sjovt. 

Søndag brugte jeg på kirke (surprise), og derefter tog jeg ud og spise med familien, for at fejre min tantes fødselsdag. Derefter tog vi hjem og spiste lækker kage og snakkede i noget tid. Virkelig hyggeligt. Derudover fik jeg da ogsåslæbt mig selv ud og løbe, hvilket jeg er ved at komme igang med igen, og det føltes da bare fantastisk. Før jeg vidste af det var det aften, og så inviterede jeg Nate og Clo over, og vi lavede lækker mad, og fik snakket en hel masse. Det var simpelthen bare en perfekt aften :D

I dag har jeg fri også fordi det er presidents day! Her til morgen skypede jeg med Leora, og senere skal jeg over til min tante og lave forskellige crafts (håndværker). 

Kulturforskel of the day: Valentins dag er virkelig en stor ting herovre, og mange gør virkelig meget ud af det… åååh så amerikansk :D


Som I kan høre har jeg det godt, og jeg nyder simpelthen bare livet Big Time! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar