mandag den 24. februar 2014

Vandland og føsdag!

Halloooo :D

Jeg har jo lovet at opdatere en gang om ugen, så det må jeg jo holde! Men det bliver et kort lille opslag, for jeg har nok at bruge tiden på, hvilket jo er dejligt.

Mandag havde jeg fri, og jeg brugte dagen sammen med Auntie og Mandy! Det var min half-birthday, og siden jeg ikke får lov at fejre min rigtige fødselsdag herovre, fejrede jeg den dag istedet. Vi tog ud og spiste frozen yoghurt, og tog derefter hjem til Auntie og var creative med scrap-booking. 

Ugen var hyggelig og fyldt med en masse spændende aktiviteter :) Onsdag var jeg til en Scholar Athletes Diner på skolen. Fordi jeg har straight A's har jeg en GPA på 4.00, hvilket er det bedste muligt, og jeg har gået til en sport, fik jeg lov til at komme. Der var kun 2 andre juniors som havde en GPA på 4.00, så det var jo meget fedt. Jeg var der sammen med Nathan som også gik til svømning og klarede det godt i skolen :) 

Nathan og jeg er stolte :D
Lørdag tog jeg i vandland med Mom, Mandy, Mandy's veninde Megan og min veninde Anja fra Norge. Det var en super hyggelig dag og vi havde det så sjovt. Anja og jeg er efterhånden rigtig gode veninder, og jeg holder meget af hende. Hun er lidt af en fest-tøs og altid super sjov at være sammen med!

Jeg var til en sleepover med Anja og hendes veninde fra Sverige- Felisha. En hyggelig aften men en smule rodet, og jeg kendte ikke Felisha særlig godt men hun var flink. 

Søndag skipede jeg kirke (yes!) og tog med los familios ud og spiste på en rigtig hyggelig, italiensk restaurant. Jeg fik lov til at vælge hvor vi skulle spise, siden vi fejrede min fødselsdag. Det var god mad og massere af lækket hvidløgsbrød, så det var bare fantastisk! :D I ved jo hvor stor fan jeg er af brød <3

Kulturforskel of the day: Når du er på restaurant kan man altid få gratis refills på drikkevarer… det kunne jeg altså godt vænne mig til, for man behøver ikke frygte at man drikker alt sit vand før maden kommer, får man får bare et glas mere… og mere og mere :D

See you soon <3
***Anna***


Ingen kommentarer:

Send en kommentar