søndag den 20. april 2014

Livet med Leo!

Ååååh, lige nu ligger jeg i min dejlig store seng, dødtræt og skriver på bloggen! En meeeeget travl uge er ved at være ved vejs ende, og en ny står for døren. (Haha, lød det ikke som Dronningens nytårstale?)

Anyway, mandag var første dag i skole med Leo, og det var super fedt at have hende tilbage. Det føles faktisk utrolig almindeligt at have hende tilbage, og det bliver nok noget sværere at sige farvel igen. Men vi ses jo stadig til sommer. Efter skole tog vi til yoga hvilket var rigtig dejligt, og så gik vi hjem sammen.
Hygge i skolen! <3 
Tirsdag tog vi i biffen og så Divergent (anden gang nu), og det var rigtig hyggeligt. Hold kæææft hvor er Four (Theo James) ekstremt lækker. Amen, jeg har da aldrig set noget lignende. Det er jo helt fantastisk at se den film, for jeg bliver forelsket hver gang. Uhadada… Nånå nok om det (for nu). Efter biffen med Nate, Mari, Clo og Leo tog Leo, Clo og jeg på Taco Bell, og derefter tog jeg hjem til Leo. Jeg blev og sov hos hende over natten, og det var simpelthen så hyggeligt <3
Taco Bell (dårlig mexikansk mad)!
Sleep-over <3
Onsdag var en hyggelig dag i skolen, derefter hjem og så ud og løbe plus madlavning. I skolen havde jeg adskillige timer, hvor vi bare sad og snakkede. Dem har vi en del af når nu Leo besøger <3
Vi er så flittige :D 
Selfies :D
Torsdag var fin dag i skolen. Efter skole gik jeg hjem, og ved en 20:00-tiden skulle jeg over til min kordinator som jeg skulle snakke med, fordi jeg mødes med hende en gang om måneden. Vi gik ovenpå og snakkede, og da vi var færdige omkring klokken ni, gik jeg nedenunder. Da jeg kom ned lugtede og røg og hørte en romantisk, fin sang. Da jeg drejede rundt, efter jeg var kommet nedenunder i mørket, var rummet lyst op med levende stearinlys som stavede ordret: "PROM", og så kom Nathan frem med roser og balloner. Både Clo og Leo var der også, og de havde hjulpet ham med at få det hele arrangeret. Det var så fint, og jeg sagde selvfølgelig ja. Vil lige nævne at vi ikke er kærester eller noget i den stil, men vi er bare gode venner! :D Rigtig dejlig overraskelse dog, og jeg var så glad for at de allesammen havde planlagt det for mig. Var virkelig så beæret, for jeg har sgu så mange dejlige mennesker i mit liv herovre <3
Jaaa :D
Er det ikke fint? :D 
De havde allesammen planlagt det uden mig <3
Fredag tog jeg hjem efter skole, løb en tur og så tog jeg over til Leo og havde en sleep-over med Leo og Anja. Det var sindssyg dejligt at se mine lovely ladies igen, og os tre har det så fedt sammen.
Skole er 10 gange så sjovt med Leo :D
De sover så sødt <3
Lørdag (i dag) var jeg sammen med udvekslingsgruppen. Vi tog afsted efter frokost og kørte et par timer i bil imod stranden, til en lille, hyggelig turistby. Det var så fedt at se dem allesammen igen, og skønt at få snakket med dem. På vejen hjem kom jeg i bil med Nate, Anja, Pedro, Leo og Remi, og vi brugte hele turen på at spille musik og synge. Da vi kom tilbage til Hillsboro tog vi til Fred Meyer og derefter gik vi så hjem til Leora's. Vi hang ud og snakkede et par timer og så kom jeg hjem her omkring 23:15-tiden, godt træt. 
Fandt min stolthed <3
Veera fra Finland har Dankse Bank!!!!
Hygge med Pedro og Remi <3
Anja og Remi <3
I morgen er det påske, og det bliver jo på noget mere kristen manér. Skal nok finde flere billeder fra i dag, men skal lige have dem fra Leo først :D

Nyder virkelig livet lige nu, og er også 4/5-dele inde i mit ophold… så nu er jeg vel ved slutningen. Hold kæft hvor er det trist. Jeg kommer virkelig til at savne mit amerikanske liv :D

Culturel difference of the day: Her bruger man ikke gækkebreve, men fik da et fint lille kort fra Bedstemor og Bedstefar <3
Vi snakkes om en uge <3
-Anna

Ingen kommentarer:

Send en kommentar