søndag den 13. april 2014

Solen byder Leora velkommen!

Den sidste uge har det bare været det dejligste vejr man overhovedet kunne forestille sig. Vi snakker jo næsten dansk sommer, så jeg klager skam ikke, men bruger i stedet tiden på at smide tøjet :P
Anyway, lad os komme til sagen… Anna, hvad har du lavet den sidste uges tid?

Jamen tak Anna, hvor er jeg glad for du spørger. (Ja, jeg har det skam rigtig sjovt når jeg skriver på bloggen… sidder her og griner for mig selv). Mandag klarede jeg 3 tests (matematik, engelsk og astronomi), som var det ingen sag. Derefter tog jeg til zumba efter skole, som blev holdt efter skole i skolens kafeteria. Jeg var rigtig spændt, men må indrømme at jeg blev lidt øhm overrasket, da jeg fandt ud af, at der udover mig kun var 5 lærerer… Det var nu rigtig sjovt og jeg nød det. Derefter gik jeg sammen med Nathan hjem fra skole i det dejlige vejr.
Sporty outfit, I know!
Lækkert vejr og stort smil på!
 Tirsdag tog jeg i biffen med JoyJoy, Mandy, Auntie/Jan, Andrea og Nathan for at se den nye Captain Amarica. Den er sikkert ikke en gang kommet på premiere i DK endnu, men vi er jo også bare altid lige 2 skridt foran herovre. Super god film og hyggelig aften med familie og Nathan (som vel næsten også er familie på nuværende tidspunkt).
Skolen med Whitney og Mari!
Det har været en uge i selfiets tegn!
Onsdag var det lige hjem fra skole på skolebussen, og så stod den på løb, for jeg er jo bare så energisk. Derefter lavede jeg hjemmelavede frikadeller og fandt ud af, at selv noget så nemt kan jeg brænde på. Det kræver altså et vidst talent, at kunne brænde frikadeller på, men det mestrede jeg flot. Hvordan får bedstemødre og mødre det til at se så nemt ud?
Se hvor solen skinner udenfor… smukt vejr!
 Torsdag blev jeg på skolen med Hailey og Maribel efter skole. Først trænede vi lidt med en klub kaldet  Century Striders, som laver forskellige workouts. Vi sluttede tidligt, og fordi vi havde lovet at vente på Nate lagde vi os og solede os en hel masse. Vi lå og snakkede og observerede alle de mange som havde valgt at lave track dette semester. Omkring klokken fem begav vi os hjemad alle fire sammen. Maribel blev og sov hos mig siden vi havde fri fredag, og det var en hyggelig aften. En god film og massere af mad, så bliver det ikke bedre!
Oregon… jamen er det ikke smukt!?
Mari og HayHay arbejder på deres tan.
Sommer altså, jeg eeeelsker dig!
Fredag tog jeg med Mari, Nate og Clo hen til en nærtliggende park hvor vi var hele eftermiddagen. Der var så lækkert, og jeg håber at man kan se at jeg har arbejdet hårdt på at få lidt farve på de hvide gibsben. Men ærligt talt vil det nok tage noget mere tid. Senere på aftenen tog jeg med Hailey hen til en koncert med Nate og Clo's kor, og det var super godt (og liiiidt kedeligt efter 10 sange sunget af voksenkoret)… Men alligevel hyggeligt nok, og en god mulighed for en lille morfar. Haha nej, jeg joker, selvfølgelig holdt jeg begge øjne åbne og lyttede intresseret. Derefter tog vi på Dairy Queen (jaloux mor?) og spiste is og junk.
Snyd at han allerede er så brun!
Og Maribel ligeså... 
Som I kan se har jeg stadig en del arbejde :P
Koncert på skolen 
Hvorfor udvekslingsstudenter tager på i vægt!
Lørdag skypede jeg med smukke Cille-skid, slog græsplæne (ja, jeg er stolt), og lavede andre praktiske ting derhjemme. Senere på dagen gik jeg en lille tur med Auntie, Joy og Mandy plus 4 hunde i en nærtliggende park, hvilket også var super skønt. Ved halvsyv-tiden tog jeg sammen med Nate og Mari afsted til lufthavnen hvor vi mødtes med Clo og Pedro for at tage imod Leora <3 Ååååh, hvor var det dejligt at se hende igen, men det føles næsten som om hun ikke har været væk. Derefter tog vi til Portland, hvor vi gik lidt rundt, og så tog vi til Subway og spiste. Holdt sjæft hvor havde vi det sjovt, og det var bare en helt perfekt aften. Mari og jeg tog med Leo hjem og overnattede hos hende.

Joy og Jan med hundene 
Jan og Mandy 
Leo, moi og Mari er fans af selfies!
Portland by night <3
De er sgu så charmerende ;)
I dag tog jeg med Leo til kirke og derefter på restaurant med hendes værtfamilie. Da jeg kom hjem lavede jeg lektier, skrev dagbog, løb en tur og nu ligger jeg så her og skriver på bloggen, sidste udkald. Er slet ikke i tvivl om at de næste to måneder nok skal blive helt igennem fantastiske.

Hvis I har nogen forespørgelser til specielle indlæg her på bloggen, så må I meget gerne skrive til mig. Jeg skriver det jo mest af alt for jeres og mit fremtidige jegs skyld, så hvad end I vil høre om…

Culturel difference of the day: En del teenagere har ikke telefoner eller deres egne computere, hvilket jeg nok ikke helt er vandt til fra Charlottenlund… men vi er jo også en flok forkælede møgunger!

Vi snakkes i næste uge, og ha' det godt indtil da <3
Le Moi- Anna

Ingen kommentarer:

Send en kommentar