søndag den 2. marts 2014

It's picture time :D


Hallo

Jeg har haft en super awesome uge og har virkelig lavet en masse sjove ting! Var til dans hvilket jeg starter hver tirsdag, jeg hang ud med Erica, jeg toog på Taco Bell (for første gang nogensinde) med Kaeleen, tog ud og spiste Frozen Yoghurt med Hailey og Maribel og chillede herhjemme. 

I weekenden var jeg en tur til Portland med en masse skønne udvekslingsstudenter! Daniel fra Mexico tog hjem i dag, så det var lidt et farvel til ham. Først var det bare os tøser som hang ud på Starbucks og shoppede lidt. Mere specifikt Anja, Miriam, Aurora og Giovana! Senere joinede Daniel, Bank og Pedro. Vi spiste lækker aftensmad på Buffalo Wild Wings. Derefter tog de andre tøser hjem, og jeg tog med drengene ud og bowle og derefter tog vi på Woodoo Doughnuts!

Anyway tænkte at jeg ville bombardere jer med billeder i dag, siden jeg ikke har hostet op med op med så mange de sidste par uger! Der kommer også et par gamle, men det går sgu nok :D

Afskedsfest for Leo <3
Vi tog til Portland med Leo's mor og veninde som kom på besøg!
Erica, moi og Leo <3
Clo, mig, Faith og Leo, da Leo sagde farvel til Clo :D
Vi havde en dejlig omgang sne her i Oregon :D
Man kan åbenbart blive gravid af risengrød… hvis man spiser nok :P
Tilføj billedtekst

Valentines Day er ikke for sjov herovre… næ det bliver fejret med stil!
Og butikkerne benytter sig virkelig af muligheden...
Et par uger siden havde vi endnu et hygge udvekslingsmøde!
Minigolf… in the dark! Sådan skal get se ud.
Fra venstre Daniel, Nate og Victoria
Jeg fandt en hyggelig cafe i Portland imens jeg gemte mig fra regnen <3
Sidste weekend i badeland… og nej det er ikke mine briller!
Vi var på restaurant og fejrede Auntie!
FroYo med Hailey og Maribel, mine dejlige damer <3
Bowling med Bank, Daniel og Pedro :)
Moi, Daniel, Bank og Pedro!

I dag stod den på en løbetur :D

Nogle af de skønne mennesker jeg har mødt herovre <3
Alt er bare dødlækkert, og jeg nyder livet! Tror egentlig det er det jeg skriver hver uge, men det er jo også sandt nok, såååå :D

Kulturforskel of the day: Jeg tror det er noget mere normalt som ung ikke at have nogen penge overhovedet! Og ikke lige så mange unge har et job herovre. I hvert fald ikke i forhold til i DK :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar