søndag den 9. marts 2014

College and Cosmic Tubing!

Hallo kære mennesker <3

Endnu engang kan jeg se tilbage på en helt fantastisk uge. Det har simpelthen bare været død-lækkert, så jeg må hellere i gang med at fortælle.

Mandag tog jeg efter skole med Mom på college. Hun går der hver mandag og tirsdag, så jeg ville jo lige ha et kig på hvad det er hun har gang i. Mom viste mig rundt i området før vi gik til hendes klasse. Det var super hyggeligt i området, og jeg begyndte da at glædede mig til at skulle på universitetet selv… lige indtil vi kom til time! Hold da helt fast hvor var det kedeligt. Tre en halv times et eller andet jeg ikke helt ved hvad var. Jeg fik lavet lektier og skrevet dagbog og sådan, så det var meget fint. Men nu ved jeg da jeg ikke skal arbejde inde for regnskab :D

I bilen på vej til PSU!

College campus...

Biblioteket

Mom var turguide!
Tirsdag og onsdag var jeg til dans om aftenen. Det er super sjovt og et projekt jeg har gang i med nogle venner, inde for den mormonske kirke :D Vi skal optræde med det til juni, og der kommer til at være mange unge der danser den samme dans.

Fredag var vejret helt igennem fantastisk. Brandalarmen ringede og vi gik allesammen udenfor, og det føltes næsten som sommer. Virkelig det der skal til for at få mig i weekend humør. Efter skole tog jeg hjem og så løb jeg over til Nathans hus. Nate og jeg tog en lille løbetur, og så hang vi ud i hans hus hele aftenen sammen med Clo :D Rigtig hyggeligt!
Hele skolen fik lov at nyde vejret lidt

Perfekt...

Nathan og jeg :D

Maribel er klar til weekend

Og Hailey ligeså
Lørdag var simpelthen bare en helt vild god dag. Ok så omkring klokken 11:30 kom en Lauren og hentede mig ved mit hus. Hun er moms skolekammerats datter, og de syntes det ville være sjovt hvis vi mødtes. Vi tog først på lækker italiensk restaurant, derefter tog vi hen til en kæledyrsbutik hvor man kunne kæle små hundehvalpe og det var super hyggeligt. Derefter fik vi frozen yoghurt og droppede hun mig af hvor jeg skulle møde de andre udvekslingsstudenter. V havde det simpelthen så hyggeligt og jeg tror også vi skal hænge ud igen snart. Hun er bare virkelig sød!! :D Det er vel ikke for sent at få nye venner selv om der kun er 3 måneder tilbage…


Vi var tæt på at kidnappe ham...

Kan man dø af ekstrem nuttethed?

… mit nye yndlingssted :)

FROYO
Derefter skulle jeg være sammen med mit udvekslingscrew… De er simpelthen bare fantastiske! Vi skulle en tur til Mt. Hood og prøve cosmic tubing. Det var vildt sjovt, men den 2 timer lange køretur derhen og to timer til tilbage var mindst lige så sjovt! Vi havde så dejlig en aften, og jeg aner ikke hvordan jeg nogensinde skal undvære de dejlige mennesker! Men jeg har jo stadig tre måneder, som bare skal leves fuldt ud <3
Vi havde en hyggelig rodetrip :D

European people <3

Ikke at forveksle med en 12-årig norsk dreng! 

Vi er altid stilsikre… vi er jo fra Europa :P

Dejlige mennesker

Veera og Aurora <3 Lovely ladies

Bakken vi rutchede ned af...

Pedro, Remi og Anja <3

Wait for it...

IT SAYS DANISH!!!!!!

Har haft en helt vildt lækker uge :D Jeg nyder min tid så meget, og vil virkelig ikke hjem. Undskyld mor og far, men jeg er bare ikke færdig med at opleve endnu, og kan ikke klare tanken om at skulle efterlade alle mine dejlige venner! Jeg har så mange ting at glæde mig til… om 2 uger er det springbreak, en måned kommer Leo og imens jeg venter må jeg da bare have det sjovt hvert eneste sekund!!

Kulturdifference of the day: Bilerne er noget større herovre… men get lægger da bare op til en hyggelig køretur med vennerne og høj musik :D

Love, love, love
-Le moi, Anna <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar