søndag den 16. marts 2014

FORÅR!!!

Jaaaaaa, foråret er kommet til Oregon, og det er altså noget bedre end i DK! Jeg bliver jo helt glad og elektrisk når det er så smukt udenfor og t-shirt er nok til at holde mig varm… så bliver det jo ikke meget bedre :D

Det har været en dejlig uge, med en masse forskellige aktiviteter og frozen yoghurt. Jeg er jo blevet afhængig af det stads… Mandag gik jeg en tur med Hailey, Mandy og Maribel, for at købe froyo, men stedet vi normalt besøger var lukket, så i stedet gik vi på en rigtig amerikansk diner! Det var super hyggeligt og super old-school. 

Blue Moon Diner og mine tøser <3

Maribel, Mandy og Hailey. 

Og så selvfølgelig selfies… :D
Tirsdag stod den på dans og onsdag madlavning og løb, så det var ganske chill. Torsdag tog jeg med Hailey og Maribel hen og spise frozen yoghurt igen, og mums hvor er det lækkert hver gang… det er jo derfor jeg er så afhængig. Og fredag var det så Kaeleen som jeg slæbte med hen og spise min livret- Froyo :P Ja ok, jeg bør nok prøve på at komme lidt væk fra den vane, men det er jo perfekt her i foråret. Det var super hyggeligt og vi endte op med at snakke i timevis indtil Joy og Mandy hentede mig og vi tog hjem og havde en afslappet aften med film og god mad. 

Er det bare mig eller er alt jeg skriver om på den her blog mit sociale liv og mad? Men det er jo også det vigtigste sååå… :D

Min er med frugt… lidt sund skal man jo være ;)
Lørdag stod jeg op rigtig tideligt og skypede med Leo i et par timer… hvilket jo slet ikke var nok, men så skulle jeg ud af døren. Jeg tog med Clo og hendes værtsmor/ min kordinator -Erin hen og prøvede kjoler til en dansefestival vi skal deltage i, i Juni. De er 60's themed og super søde… skal nok lægge et billede ind snart! 
Klokken 12:00 kom Lauren og hendes kæreste og hentede mig og så tog vi til Portland til Saturday Market. Det var simpelthen så hyggeligt og vejret var helt fantastisk… tror det var en 20 grader og massere af sol… Så kan man jo ikke være andet end lykkelig. 
Ved 5-tiden tog jeg til en af mine veninders fødselsdag. Først bowlede vi, så spiste vi lækker mad på en super blæret restaurant og derefter tog vi hjem og spiste lækker kage, snakkede og så film! Helt fantastisk aften med alle mine udvekslings-venner <3
Vejret var til klipklapper :D

Portland er ret mærkelig...

Men det er Lauren og jeg også :D

Smukt vejr og en dejlig by!

Ja… mit andet hjem!

Ice's fødselsdag… rigtig hyggelig aften

Nathan og le-moi!!

Ice fyldte 18!! Åååh de bliver jo så gamle ;)

KAGE! 
I dag fik jeg endelig snakket med de gamle derhjemme :D Bedstemor og bedstefar var klar på skype en times tid før jeg tog i kirke. Åååh hvor er det skønt at få lov at fortælle om alt det jeg oplever. Efter kirke brugte vi dagen på at flytte rundt på en masse møbler og jeg har nu for første gang fået en stooor seng! Aaargh hvor jeg glæder mig til at have massere af plads til at sove. Men der var nu en grund til alt flytteriet. En af min værtsmors veninder flytter ind med os. Indtil videre er det bare en uge, men tror det bliver for resten af mit ophold. Det bliver lidt sjovt at få endnu en roomie og lære hende bedre at kende. Da vi var færdige med at flytte rundt ved 5-tiden løb jeg en tur og nu sidder jeg så her i min dejlige, store seng og skriver på bloggen. 

Den lille-bitte seng jeg har brugt de sidste 7 måneder i...
…Er nu blevet opgraderet til denne skønhed…Jeg elsker hende allerede! :D
Jeg har det bare så godt, og foråret gør jo kun alting bedre. Det er forfærdligt at jeg kun har 3 måneder tilbage, men jeg er indstillet på at nyyyde dem som jeg aldrig har nydt noget før, og er ikke i tvivl om det nok skal lykkedes. Jeg føler mig så glad og positiv herovre og har virkelig lært at sætte pris på de vigtigere ting! Mad… Haha nej, men jeg er blevet god til at vende de fleste ting til noget positivt og så er jeg stoppet med at fortryde, for jeg kan ikke ændre fortiden. Og det er kun en brøkdel af hvad jeg har lært <3

Kulturfoskel of the day: De har et kæmpe morgenmadsudvalg på McDonalds… Jeg nægter altså at spise morgenmad derfra og starter altid med mine havregryn! ;)

Massere af kærlighed og smil herfra…
-Le moi, Anna 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar