torsdag den 22. august 2013

Åååh der sker så meget!

Her på det sidste har der været en helt masse at se til. Derfor bliver dette også et lidt blandet indlæg, som beskriver, hvad der har fyldt livet i den sidste tid, og hvordan jeg går og har det med det hele. Jeg prøver at tage det i kronologisk rækkefølge, så det er lidt nemmere at følge med! :)

Sidste mandag (den 12/08) var jeg til et meet-up med 17 andre explorius elever. Vi mødtes i Kongens Have og snakkede og lærte hinanden at kende. Efter lidt tid begyndte det at regne, og vi drog imod Sunset for at få os noget frokost. Derefter tog vi tilbage til Kongens Have, men regnen kom igen og vi besluttede, at Baresso nok var en god ide. Efter ca. 4 en halv time i hinandens selskab splittede vi op og tog alle hjemad. Det var alt i alt en virkelig hyggelig dag, og jeg fik snakket en masse om forventninger omkring USA...



Sidste uge var i det hele taget super travl med minimum to-tre planer hver dag, da jeg skulle nå at mødes med alle vennerne inden de begyndte på gymnasiet og efterskole. Jeg holdt også både en hyggeaften for min tidligere klasse og så en afskedsmiddag for mine veninder. Begge aftner var super hyggelige, og det var dejligt at få snakket en masse, inden deres hverdag begynder igen. Derudover holdt jeg den 17. august fødselsdag for min familie, hvor jeg også fik mulighed for at sige farvel til dem. Jeg havde forventet at jeg ville være trist, men det var en rigtig dejlig aften, og jeg nød at være i godt selskab, mere end jeg tænkte på, at jeg skal undvære dem allesammen.



Søndag (den 18.) tog jeg afsked med bedstemor og bedstefar, som skulle tilbage til Jylland (tårer var involverede), Lisbeth fordi hun skal på efterskole og ikke kan komme hjem næste weekend (igen tårer), Karoline og min tante Tina og min dejlige fætter Frederik. SØRGELIGT. Men jeg ved at det bliver allerværst at tage afsked i lufthavnen. Jeg har besluttet at jeg kun vil have mor, far, søskende og farmor med i lufthavnen, da jeg ved, at de bliver sværest og hårdest at sige farvel til. Så de fleste af vennerne kommer forbi i løbet af lørdag til et kram og på gensyn.

Anyway... lidt praktisk... Jeg er godt i gang med at pakke, og jeg har til min store overraskelse plads til overs i kufferten. Jeg havde ellers forberedt mig selv på at være meget konsekvent og kun tage det mest nødvendige med, meeeen nu når der er ekstra plads, kan jeg vel godt medbringe lidt ekstra ;) Derudover er alle papirrene på plads, og flybilletten er også printet og klar.

Så havde jeg sidste dag på arbejdet i dag, hvilket betød at jeg medbragte kage og at jeg oven i købet også fik et sødt kort og en lille gave. Til jer som ikke ved det har jeg arbejdet i en frisør i et års tid, hvor jeg har gjordt rent, serveret kaffe osv. Det var mærkeligt, men ikke decideret trist at sige farvel, eftersom jeg bare glæder mig til at komme afsted. Men jeg fik som sagt en sød gave, nemlig et lille sommerfuglevedhæng som symbolisere min fremtid <3 Rigtig dejlig sidste dag...



Ved godt dette indlæg blev lidt langt, og derfor venter jeg også til i morgen eller i overmorgen med at beskrive hele det følelsesmæssige rod, der foregår inden i mig lige nu!

USA OM 3 DAGE......!!!!!!!

See you soon
-Le moi <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar