fredag den 30. august 2013

Møde med værtsfamilie og den første dag

Wow, hvor er der sket meget siden sidst. Jeg har mødt min værtsfamilie!!! Mødet gik super godt. Vi ankom i lufthavnen til tiden og efter et par minutters gang, stod Joy og Amanda pludselig foran mig med farverige skilte og store smil. Jeg blev helt overrasket og virkelig glad, for jeg troede først, jeg ville se dem, efter jeg havde hentet min bagage. Vi krammede og hentede derefter min bagage. Derefter kørte vi hjemad og på vejen, stoppede vi først forbi Ikea, hvor jeg faktisk fik ret meget hjemve pga. alle minderne derhjemmefra. Derefter hentede vi noget mad og så kørte vi hjem og spiste og hyggede. Jeg pakkede ud og så snakkede vi lidt og derefter smuttede jeg i seng, eftersom jeg var ret træt.

I går blev vi hjemme, og ved frokosttid kom grandma over, og så spiste vi frokost. Derefter tog vi over på skolen, hvor jeg lavede mit skema. Det blev rigtig godt, og jeg er faktisk rigtig tilfreds med det. Jeg har forskellige skemaer hveranden dag, og hvert fag varer 90 minutter. Det ser sådan her ud...

Dag 1:

US History
Junior English
Art 2
Astronomy

Dag 2:

Psychology
Algebra 2
Dance
Court Sport

Min skoledag varer til klokken 15:30 hver dag. Derudover tror jeg, jeg starter til cross country hver dag efter skole. Det vil vare fra 15:45 og 2 timer frem. Der vil blive en super travl dag, men jeg tror, det er en god ide at holde mig beskæftiget og på samme tid, vil jeg møde en masse nye mennesker. Folk er virkelig imødekommende og søde, og det er en fornøjelse at snakke med dem. Og så var skolen bare kæmpe stor men også mega sej.

Nånå, men efter jeg fik lavet mit skema, og vi gik rundt på skolen, tog vi videre ud for at shoppe lidt småting. Vi startede klokken 15:00 og endte med efter en lang dag først at være hjemme ved 20:30 tiden. En rigtig god dag alt i alt.

Men alligevel må jeg indrømme, at jeg lige nu har en del hjemve. Jeg kan næsten ikke snakke eller tænke på dem derhjemme uden, at jeg bliver ked af det og skal kæmpe for at holde tårerne tilbage. Jeg synes det er rigtig svært at mit humør skifter næsten konstant og det er ret frustrerende. Jeg vil samtidig heller ikke hverken snakke eller skrive med familien i DK, fordi jeg har en ide om, at det kun vil gøre det værerer. Joy og Amanda har været super søde omkring det, og de er der altid til at snakke. Men jeg synes stadig, det er super irriterende. Prøver dog at være postiv omkring alt det her. For jeg ved jo, at det nok skal blive rigtig godt. Jeg skal bare lige falde til og vende mig til alt det anderledes.

I må ikke tro at jeg ikke nyder det. Det er super spændende og fedt :)

Det var alt for nu
-Anna <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar