torsdag den 8. august 2013

Who the **** are you Anna?

Da jeg selv fandt ud af, at jeg skulle på udveksling, blev jeg hurtigt ret restløs, og kunne ikke vente på at det blev min tur til at rejse. I´m serious... jeg ville gerne bare afsted, og det skulle være med det samme!! Men jeg kunne jo ligsom ikke spole tiden frem (SUPRISE), så i stedet besluttede jeg at følge med i en masse andre udvekslingsstudenters år... På den måde kunne jeg drømme om at det var mig, som oplevede alle de fantastiske ting. Jeg ved ikke om der er nogen læsere på denne blog, som ikke kender mig privat, men hvis der er, så tænkte jeg det ville være rart for jer ar lære mig lidt bedre at kende. Og hvem ved... måske finder jer der kender mig ud af lidt mere om denne mystiske person ved navn Anna!? JK... jeg kan læses som en åben bog! Eller kan jeg... ;)

1. Jeg er vild med små hyggelige projekter, og jeg har det med at have en masse kørende på samme tid. Selvom jeg ofte mister interessen, og ikke færdiggøre dem!
2. Jeg kan ikke finde ud af, hvilken årstid der er min yndlings, for det er altid den næste i rækken! Så hvis det er sommer, glæder jeg mig til efterår osv...
3. Jeg stræber efter mange ting. Og ofte bilder jeg mig selv ind, at hvis jeg opnår dem, vil det gøre mig lykkeligere!
4. Jeg tror ikke på at man kan elske i grader. Enten elsker man nogen, eller også gør man ikke, og man kan ikke elske nogen mere eller mindre end andre!
5. Jeg ville ønske, at jeg ikke gik op i popularitet, men jeg har det med at forveksle det med selvsikkerhed og sucses.
6. Jeg elsker at synge højt, og jeg kan godt lide at høre min egen stemme. Hvis jeg forelsker mig i en sang, nørder jeg teksten, indtil jeg kan den udenad.
7. Jeg kan virkelig godt lide at skrive på den her blog, da det er som at få tankerne på papir, og samtidig har et formål.
8. Mit værelse har en plads i mit hjerte, og jeg ser det som det sted, jeg er allermest tryg og mig selv. Mit frirum...
9. Jeg kan overhovedet ikke vente på at komme afsted på udveksling, men samtidig bekymrer jeg mig meget. Passer jeg ind? Kan jeg være mig selv? Får jeg nogen nye tætte venskaber? Er jeg stærk nok? Men jeg har nok viljestyrke og selvtillid til at vide at det nok skal gå...
10. Jeg regner ikke med, at nogen gider at læse det her, men skriver det mere for min egen skyld! BOOM

That´s it... Nu kender du mig ud og ind og hele vejen igennem! Heldigvis ikke, men jeg besluttede mig for at holde det til 10 punkter, da jeg ellers bare kunne blive ved :)

See you soon... USA om 17 dage... I´m speechless!

-Anna, Le Moi og alle de andre <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar